Sardı gökyüzünü,
Geçen bulutlar.
Karartıyorlar.
Önce bora,
Sonrasında yağan
Nifak tohumları.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Herşey aynada göründüğü gibi yansır...
....saygılarımla.
Adam olacak çocuk okundan belli olur derler,
ok :silah olarak kullanılan atılan ok da olur,Türk Milletinde önemli bir yeri var,
ikincisi de Kağnının oku,kağnı üçgen gibidir ve hayvanın koşulduğu yerdeki üçgenin kenarı okudur.bu da otomatikmen gidilen yönü gösterir.
Bence düşünen insana bu yapılanlarla hiç bir süprüz yok.
tebrikler,yüreğinize sağlık.
kullaniyorlar...
kullaniyorlar...
anliyorlar da olacak...
anliyorlar daha cogalacak...
anliyorlar ve yine birlikte tüm kozlara siper olacaklar dilegimle...
Tebrikler
Saygilar
Sevgiler
asıl arkasından geleceklere ... bakalım neler olacak... elbette kozlarını kullanacaklar... sağlıkla kal...
ve bizler sessizlikte boguluyoruz
ve bizler zayif,kirilgan,caresiz....Kaleminize saglik..Saygilarimla.Hatice Güler.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta