Hep gün saydık,
Ve
Hep yol gözledik.
Taş bastık bağrımıza,
Kucağımızda büyüttük özlemi
Mutlu yarınlar adına...
Hep bir bekleyenimiz oldu,
Biz gitmedik,
O da gelmedi.
Hep gecikmeli kalktı tren gardan,
Ve
Hiç kimseyi getirmedi uzaklardan.
Hep olmazsa olmazlarımız vardı,
Ve
Hep bıçak sırtıydı yaşam.
Pas geçtik küçük mutlulukları,
Büyük mutluluklar peşinde koşarken.
Kayıt Tarihi : 28.09.2004 15:56:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Sevgileri yarınlara bıraktınız
Çekingen, tutuk, saygılı.
Bütün yakınlarınız
Sizi yanlış tanıdı.
Bitmeyen işler yüzünden
(Siz böyle olsun istemezdiniz)
Bir bakış bile yeterken anlatmaya her şeyi
Kalbinizi dolduran duygular
Kalbinizde kaldı.
Siz geniş zamanlar umuyordunuz
Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.
Yılların telâşlarda bu kadar çabuk
Geçeceği aklınıza gelmezdi.
Gizli bahçenizde
Açan çiçekler vardı,
Gecelerde ve yalnız.
Vermeye az buldunuz
Yahut vaktiniz olmadı.
Behçet Necatigil
..................
Şiiriniz ünlü SEVGİLERDE şiirini anımsattı bana...
Hep olmazsa olmazlarımız vardı
Ve
Hep bıçak sırtıydı yaşam
Ve
Pas geçtik küçük mutlulukları
Büyük mutluluklar peşinde koşarken.
...............
Teşekkürler anımsattıklarınız ve çağrıştırdıklarınız için....Kutlarım saygıyla...Nurdan Ünsal
TÜM YORUMLAR (1)