Gülüm,
Altın kafesteki bülbülüm
Nereye baksam hep sensin gördüğüm
Her geçen zaman benim için bir zulüm
İpek saçlı, ay yüzlüm
Sensiz mavi olmuyor gökyüzüm
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




K Ü Ç Ü Ğ Ü M !!! Bu kelimeyi nerde okusam deli yarlardan düşerim uçurumlara.... Gördümki sende de acıların yelken açması var bu kelimede Acılarının şiirlerde kalması dileğimle ilhamın bol olsun selam ve segiler dost
sabah sabah güzel bir şiir okudum.teşekkürler
çalışmalarınızı okudum.gidiyorum
saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta