Her gece
Büyütüyorum içimdeki zifir karanlığı
Karanlığın adı neydi
Neden kararıyordu yüreğim
Acaba diyorum,
Uçsam mı karanlıklara
Kurtuluşum olur mu?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şöyle güzelce bir silkinin Serap hanım.. Bu ne karamsarlık.. Umutlarınızı soldurmak değil, canlı tutmak yakışır size... Şiir güzel güzel olmasına da bunu 40 yıl sonra yazmanız daha doğru olurdu:)))) Sevgiler.. selamlar... Halim AKIN 10 PUAN+ANT
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta