Kozanoğlu Destanı 3 Şiiri - Yorumlar

Dadaloğlu
142

ŞİİR


157

TAKİPÇİ

N'olaydı da Kozanoğlu'm n'olaydı
Sen ölmeden bana ecel geleydi
Bir çıkımlık canımı da alaydı
Böyle rüsva olmasaydık cihanda

Neyledik de Hakk'a büyük söyledik
Ne akılla kahbeleri dinledik

Tamamını Oku
  • Ahmet
    Ahmet 07.03.2026 - 13:16

    1 ay önce dedemle konuşurken kayseri pınarbaşı kayabaşı köyünden Ankara'ya göçtümüzü ve Avşar kökenli olduğunu ögrendim ve hemen dadaloğlu bu araştırmaya başladım ve aslımla gurur duydum bir gün 5 nesildir adımımızı beli atmadımız kayseri ye gidicem ve kendi köyüme de varacam yurtsuz kalan dedelerime âgıt yakacam

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta