N'olaydı da Kozanoğlu'm n'olaydı
Sen ölmeden bana ecel geleydi
Bir çıkımlık canımı da alaydı
Böyle rüsva olmasaydık cihanda
Neyledik de Hakk'a büyük söyledik
Ne akılla kahbeleri dinledik
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




1 ay önce dedemle konuşurken kayseri pınarbaşı kayabaşı köyünden Ankara'ya göçtümüzü ve Avşar kökenli olduğunu ögrendim ve hemen dadaloğlu bu araştırmaya başladım ve aslımla gurur duydum bir gün 5 nesildir adımımızı beli atmadımız kayseri ye gidicem ve kendi köyüme de varacam yurtsuz kalan dedelerime âgıt yakacam
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta