Sarıkamış - 1963 www.micingirt.com
Nerdeyiz köylüler ne oldu bize
Ayrılık vurgunu vurdu köylüler
Derdimden bir buket vereyim size
Yavrular köyümü sordu köylüler
Hacı Celal vardı tuğrası hayır
Çeşmeler akıttı cennetten nehir
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Teşekkürler güzel şiiriniz için.Köyünüzü sadece bir defa gördüm.Bu yaz ailece ziyarete gittik.Bahsettiginiz kayıp güzelliklerle beraber ,yaşayan güzellikleri de çok.Bir defa görmeme rağmençok sevdim...aA E O
Ömer Bey, çok fazla gitmedim İnkaya'ya fazla bilmem.Köyden hemen hiç kimseyi de tanımam.Ama baba ocağında şiire konu insanların çoğunun adının anıldığını ve değişik hatıralarının zaman zaman konuşulduğunu biliyorum.Birçoğunu tanımış gibi bir hisse kapıldım.Hüzünlendim...Gönülden tebrik ediyorum sizi...Baki muhabbetle...
Tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta