Küp şeklindeydiler:
İki taneydi;
Sabah sabah …
(Ardışıktı, ama)
.. Şeker eridi,
Çaya attığım.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




koşul küpleri demişsin ya...
duygularımız gibi..
kalıpken başka,koşula göre başka..
şeker gibi olsak...erisek tad olsak yine...
cubical provision...../ bu saate bu siir okumaz, okumamaliydim, kafamda takili kalicak....cok derin, ve dusundurucu......it fits to every aspect of life....a smart write, congratz!
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta