Bu gün düşündüm de
Hep MA ile
Ya da ME ile bitiyor
Senden gelen sözcükler
Uymuşum çok zaman
Emir kiplerine
Ne kadar kısıtlıymış yaşam
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




yapma etme lerle geçen hayat elbette sıkıcıdır, kurtuluşunuz ve güzel anlatımınız için sizi kutlarım. bilal esen
''özgürlüğe merhaba diyelim ozaman sizinle.sevgilerimi yolluyorum ve bir tutam umut yeniye.''
tebrikler sevgili kardeşim.şiiriniz oldukca güzel,hatta muhteşem.severek,beğenerek,ve keyif alarak okudum,etkilendim,kutlarım...paylaşımın için candan teşekkür eder,başarılarının devamını dilerim...
baki selam.
tebrikler...
güzel ve etkileciydi...
saygılar yüreğinize
İnsan uyanınca özgürlüğüne... Tebrikler Nurcan Hanım.. Güzel bir gönderme, güzel bir şiir...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta