Duyuyorum onları
Uzaktalar sanırım
Bir o kadar da yakındalar
Tanımıyorum onları
Fakat emin olduğum tek şey
Artık yaşamadıkları
Beni çağırıyor gibiler
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Ölüm hadisesi gerçekten de büyük bir hadisedir Furkan bey kardeşim. Zira Resulullah-sav- bile ölüm anında epeyce sıkıntılar çekmiştir lakin, kamil, muttaki, salih, müstakim ve ibadetlerinde berdevam olan ihlaslı mü'minler için orası bu alemden çok daha güzel bir alemdir. Kur'an ayetlerinin bize açıkladıklarına göre cennete giren her mü'min orada cenneti hak eden ne kadar dostu ve akrabası varsa onlarla beraber olacaktır. Hatta daha önce ölmüş olan atalarının da bu halkaya dahil olacakları kesindir. Yeter ki bu kişiler Rablerini razı kılan salih amel sahibi mü'minler olsunlar.
Hayırlı ömürler hayırlı ölümler...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta