Bir gün kalktığımızda
Gün doğmasa
İnsanlar uyanınca
Bir gün insanlar uyanmasa
Gün doğunca
Kim arar güneşi
Kim sorar insanı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Güne bakan çiçeklerini unutuyoruz sevgili Mustafa inanç . Onların gözü hep güneşin üzerinde değilmidir doğuşundan batışına kadar . Kıyamet bekleyinceye kadar çiçek olurduk belki hepimiz . Kutluyorum kalemini ve yüreğini .
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta