Sabah doğan güneşte,akşam batan umutta,
İyilik yaptığımda ruhumu saran mutlulukta,
İşlediğim her günahta duyduğum pişmanlıkta,
İçimde bir korku var,ALLAH KORKUSU.
Sabah doğan güneşte,akşam batan umutta,
Aklımı kemiren yaşam denen soruda,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




SEVGİ TEMEL...ALLAH'ı ve yaşamı severek yaşamalıyız..Ölüm hak..mutlaka gelecek..kaçış yok..tebrikler..saygılarımla...
çok güzel yazdıklarınız..keşke herkes bunun bilincinde olabilse...
Evet bir de; işlediğimiz günahlardan korkmak gerek. Asıl korkmamız gereken de b sanırım. Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta