Sensiz bu koridor ve ayak sesleri.
Arkama dönüp bakmak alışkanlık olmuş.
Gözlerim de arar oldu o yalancı gözleri,
Çektiğim çaba ve emekler hep boşmuş.
Sahte sevgine bile razıydım.
Bir defa selam verseydin yanmazdım.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




'Dilimde bir şarkı,
Adı da ‘adı bende saklı’
Dudaklarımda bir söz
‘Unutmalıyım’
Ve içimde hep o sözü söyleyememenin acısı
O söz artık hem gurura, hem de mantığa takılı... ''kutlarım.
Hem mantık hem de gurur işin içine girdi ise o aşk bitmişitir demektir . Terbikler
Saygılarımla Serkan ÖZTÜRK
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta