Yolunu bulamaz ki yüreğim sensiz bir kör köstebek zor sevdalar diyarında
Adımı bile diyemem sorsan şimdi bakarım öyle boş gözlerle uzaklara
Fazlasını aramam bir kez sarılsan unutulur o an ne kadar hüznüm varsa
Elini bile tutamam yanıbaşımda olsan tutulur aklım o da kaldıysa
Sana varmak için koşuyor içimdeki nehir al beni kaybet deryalarında
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta