Cama vuran yüzün yarısındaydı
Beni aşık eden yar bakışların
Gözümün yaşına daldığım andı
Olmaz anlamında fer bakışların
Güneştin sabahtan Başkente doğan
Bakıp erirdi bu akşamdan kalan
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Cama vuran yüzün yarısındaydı
Beni aşık eden yar bakışların
Gözümün yaşına daldığım andı
Olmaz anlamında fer bakışların
Güneştin sabahtan Başkente doğan
Bakıp erirdi bu akşamdan kalan
Şuh bir gülüşe ateşler yakan
Haziran soğuğu kar bakışların
Aslından güzeldi cama yansıyan
Suretinde kaldı aklımı çalan
Hilal kaşlarınla anlamlandıran
Beni benden etti kor bakışların..
:::::::::::::::::.
tebrikler bu güzel şiiriniz için.....
.
gözümün önünde birden bir metroda seyahat eden iki sade vatandaş canlandı işe giden yorgun argın...
şiir iyice dikkat edildiğinde çok acı bir hale geliyor hikayesini bildiğimdendir belkide...ama çok güzel...ben işin teknik kısmından anlamam ama şiir olarak çok güzel
'Bakışlar' neler anlatır, sözün aksine. Ne manalar yüklenir, ne yorumlar yapar... Tebrikler, selamlar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta