Binbir çeşit yalanla gönlümü oyaladın,
Şimdi gidiş nereye kırıp seven kalbimi? !
Alacasını aşkın tenimde boyaladın,
Bitirdim mi sanırsın senle süren harbimi? !
Gelsem derdin yanına sarsam ince belinden,
Beyazların içinde görsem sıcak tenini,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




YÜREK SESİNİZ SUSMASIN
SAĞLIKLA ,SEVGİYLE
ÇOK GÜZELDİ....YÜREĞİNİZE SAĞLIK
Binbir çeşit yalanla gönlümü oyaladın,
Şimdi gidiş nereye kırıp seven kalbimi? !
Alacasını aşkın tenimde boyaladın,
Bitirdim mi sanırsın senle süren harbimi? ! tebrikler Hasan Öztürk
Yüreğine sağlık ozancan. Yine güzel imgeler denizinde buldum kendimi (Ha ben çok iyide yüzemem ya) kulaç attım iyot kokusunu içime çekerek. Özünde iyi yoldasın,mutlu oluyorum bu güzel dizeleri okudukça ustan olarak. Yaşama küsebilirsin, birilerine de. Sakın özüne küsme. Sen onunla varsın, onunla eminim varolacaksın. Sevgilerimle.
tebrikler ve saygılar yüreğinize...
kaleminiz daim olsun...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta