İner kör akşamlar,ruhumu sarar,
Nurum yanımda olmayınca arar,
Gözlerim,benli olan gözlerini,
Görmek uğruna karanlığa dalar.
Hasret bulutları çöker gözüme,
Özlem yağmuru süzülür yüzüme.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Çok güzel bir şiirinizi daha okudum...
Tebrikler...
saygılar
Ümran Tokmak
Kör akşamları yaşarken yalnız değilsiniz sayın Özlü...hepimiz öyle değilmiyiz kör akşamlarda,dökmezmiyiz dört duvarı sayarken sıcak gözyaşlarımızı.Sevim E.Tezel/Bursa
Tebrikler İshak kardeşim...İşte şiir böyle,
olmalı...Yüreğine,kalemine sağlık...Nöbetçi
ŞAİR/ŞAHİN ERTÜRK
güzel şiirin için kutlarım selamlar
Turhan Toy
Kaleminize ve yüreğinize sağlık Sayın Özlü.Selam ve sevgiler. Hüseyin Sığırtmaç
elinize saglık tebrikler sayın şair sevgiler
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta