Beni kendinde gördü kör...
Aynı tadı almıştık,
bir elmanın iki ayrı lokmasından...
Aynı sona varmıştık,
ayak izleri farklı yollardan...
Aynı nimetlere uzandı elimiz,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Anlamlı ve güzel şiiriniz için tebrik ediyorum.
bakılan şeyin önemi yok..
..önem bakışlarınızdadaır
..sağlam bir göz ister bakış
..sağlamlık başka bir şeydir
bazen bizim görmediklerimizi
..bir kör daha iyi görür
..ondaki yürek gözüdür
hayatın her sayfasında
..ne gizli pırıltılar saklıdır
..göremeyen göz körelir
..bu gizli pırıltıları ancak
..pürüzsüz pussuz bir göz görebilir
f.kemal
şiirinizi kutlarım...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta