Kimsesi olmadığım rotanda
hesabı yapılmamış bir duraktım
Belkide ayağının takıldığı çalı
Sınırlarım asidir bilirim
ama bütün dikenlerim
kendi içime dönük bekledim seni
Biliyormusun?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




'Ama bütün dikenlerim kendi içime dönük bekledim seni....'
Dizelere bakarmısın....Nasıl da yürek kokuyor...
Yanık yanık...
Çok güzel can....Başarılar dilerim....
TEBRİKLER MÜKEMMEL BİR ŞİİR OKUDUM. tam puan
kutlarım dost güzel
Güzel anlatım
Şiir dillin iyimiş dostum
KUTLUYORUM
Hüznün yüzü.
konuğum..........ne güzel bir yere misafir etmişsin....
(gülümsettin)...
güzeldi çok...
maviler de tükendi......
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta