İdealist/ideali olmayan biri bana bu isimle hitap ederdi
İdealim neydi,ne kadar idealisttim ben de bilemiyorum...
.......
08.04.2011
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İşin en kötüsü de bu Süleyman bey! Yani bir insanın gerçekten Hak ve hakikat bir ideal peşinde olup olmadığını bilmeden 'uydum kalabalığa' gafını irtikap etmesi!
Allah (cc):'BEN İNSANLARI VE CİNLERİ ANCAK BANA KULLUK YAPSINLAR DİYE YARATTIM!' buyururken, bu emri ilahiyeye muhalif yaşamak ve Kitabi ve Nebevi gerçeklere yaban söylemlerle alude olmak hakikaten helaketin dikalasıdır efendim!
Allah (cc) durumdaki bütün bahtsızları ve yanlış ideal sahiplerini ıslah edip asıl yaratılış gayesine yöneltsin! Aminnn.
Hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta