Yine yağmur yağıyor…
Biliyormusun öyle güzeldir
Yağmurla gelen toprak kokusu…
Onu daima hapsetmek istedim içime
Ama mümkün olmadı…
Şimdi toprağa hasret günlerde,
Rahmet sonrası beton kokusu
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Duyarlı bir yaklaşım..Maalesef hasret kaldık buram buram doganın kokusuna..Tebrikler.Sevgi ve selamlar.
Yine yağmur yağıyor…
Biliyormusun öyle güzeldir
Yağmurla gelen toprak kokusu…
Onu daima hapsetmek istedim içime
Ama mümkün olmadı…
Şimdi toprağa hasret günlerde,
Rahmet sonrası beton kokusu
İçimi yakarcasına doluyor ciğerlerime...
Bu şiirinizi beğendim.Umarım bu yolda elden gelen hassasiyeti gösterir çok şiirden ziyade nitelikli şiir yolunu tutarsınız.saygı ve muhabbetlerimle...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta