Ne var geceden korkacak? bir dilek tut ve uyu.
Satır satır yazdım onca ömürü,
Bir sahafa satamadan kocadım.
İçerimde yanan harlı kömürü,
Bir sobaya atamadan kocadım.
Serimde dolaşan binbir mevzuyu,
İçimde ki mor menevşe arzuyu,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Çok harika bir şiir okuduk sayenizde, yüreğinize sağlık.Yaradanın egüzel lutufları üzerinize olsun, Saygılar ve selamlar.
ömür dediğimiz bir içimlik su gibi. gelip geçiyor işte. tebrikler ömer bey.
Bu harika şiirin sanki beni anlatıyor. Okudum, okudum ve yine okudum.. Tebrikler ve +ant.
Uzun zamandır sizlerden ayrı klaldım ve şimdi Kardeşimi Vandan selamlıyor ve kurban bayramını da tebrikle esenlikler diliyorum.
Seyfeddin Karahocagil
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta