Yücelerden yüce tanrı
Gündüzlerden gece tanrı
İsmin vardır cismin yoktur
Sen benzersin hiçe tanrı
Yücelerden yüce gördüm
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Derin Bir şiir
Süper şiir
Derinliği olan bir şiir
CUK OTURMUŞ!. SÜPER OLMUŞ!
A*vdal değil a*ptal bir şeyhmiş resmen şirke girmiş Bunlar.. şeyh falan olmaz bence bu şeytanın tekidir iblis'dir...
Allah hakkında neler yazdığını görünce...
Yoldan çıkmış bir İblis olduğunu anladım
Kayda değer bir şey yok geberip gitmiş Böyleleri zaten gebersin
Hû Gerçek erenlerin demine
(Düzeltme)(Haşa)
*Senin kulların anılır
Atası anası ile
Senin anan baban yoktur
Benzersin bir Piçe tanrı*
(Bektaşi tanrısı ile dosttur yakındır
Onun hatası hünerdir)
Şathiye nedir bilmeyenler, her şeyi anlamış gibi konuşmuşlar.
Ne saçma bir sansür böyle :)
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta