caddeler kalabalık
biz kızları yakaladık
güzel dedik hoşlandılar
sizi nasıl şakaladık
sarışın esmer kumral
bir araya gelmişler
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




aman kızlar bunu okumasın o ''tombul göbek'' onları çok kızdıracak vedat ..::))yandın vallaha bir yerlere saklan::)))
Aman dikkat edin bugünlerde tepki moda,size de tepki koymasınlar:))Şaka bir yana tesbitiniz dışına çıkanlar zaten kendilerini biliyorlar.Yürekten kutluyorum,saygılarımla...
Öyle yaptı basite indiler halbuki kızlar değilmidir ana adayları yarının analrı sevenin sevdalısı yarı sokakları doldurdukça gönüleri boşalttılar diyorum diline sağlık.
Haşim Kalender.
güzel bir şiirdi fazla kız tanıdığınız belli
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta