-ya bırak kardeşim konuşacağım
-ya hocam ne konuşacaksın ya ooo off ya
-yahu arkadaş başlık bile yanlış -olsun diyorlar ya
-ne zaman ya
-iki gün evvelki şiir
-haa anladım
-nergis e nerkiz olur mu ya
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




k u t l a r ı m
Şiirlerinizle yeni tanıştım.
Tarzınız çok farklı.
Kutlarım.
Leman Subaşı
:))
Olurmuş meğer değil mi?
değişik mehmet bey bu arada küs değiliz biraz koptum sadece gelmesekte buradayız emin olun
saygılarımla
ethem turan
annanemde Denktaş'a Tektaş derdi
-hahahahaaha hadi ya
-evet-ejderhaya da ezzehra derdi
hahahahahahah hadi ya koptum hocam valla ya
Kaleminize sağlık. Farklı olmuş. Tebrikler.
:))) ÇOK İNCE BİR HİCİV, HARİKA BİR ESPRİ, GÜÇLÜ BİR KALEM VEEE İŞTE SONUÇ MÜKEMMEL BİR ESER. TEBRİKLER ÜSTADIM YİNE FARK YARATMIŞSINIZ.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta