Güzel gözlerine bakınca anlıyorum,
Dünyanın ne kadar saf, ne kadar temiz olduğunu..
Ve anladıkça yavrum düşünüyorum,
Bu dünyanın aslında senin için varolduğunu..
Biz onu hep atalarımızdan bir miras sandık,
Sizin emanetçiniz olduğumuzu es geçtik..
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Çok güzelll..Kızınız İrem'e sevgilerle
Şiir sayfama ziyaretiniz için teşekkür ederim.Bir kaç şiirinizi okudum,özellikle kısa olanlar,derin anlamlar içeriyor..Ki iki dize ile duyguyu aktarabilmek ustalık ister..Siz bunu başarmışsınız.
Şiir yolunuz açık olsun..Saygımla
Ne güzel bir baba yüreği..Şanslı bir kızınız var..tebrikler...
Temiz kalpli şairden temiz kalpli yavruya ne güzel armağan :)
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta