İstanbul gibi yerde tek başıma yaşarım,
Erken kalkıp işime, zor da olsa koşarım.
Biz kızların hayatı koşturmasız olamaz,
Meslek sahibi kızlar, çalışmadan duramaz.
Benim derdim çalışmak, önce yapmak kariyer,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bütün kızların evde kalması dileğiyle...Zira hiç sükutu hayale uğramazlar..
Şiiriniz çok güzel..Kız evlatları çok sevilir..Evlatlarınızı Allah size bağışlasın .Sevdiklerinizle mutlu olmanızı dileriz..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta