kızgınım sana
rüzgarsam yaz ortasında
doğaya savrulmayacak kadar
kızgınım sana
çiçeksem koklayana
kokmayacak kadar
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




sevgi dolu yüreklere kızgınlıklar hiç yakışmıyor dost..çok kızgın kalma ne olur..şiirle kal
Damla damla zehir zembelek akiyor... ve cokta guzel akmis..
Şair insan;başkasına kızar,hıncını kendine kusar..Şule arkadaş orta bir yol tutturmuş kendince ,döküyor usuldan öfkesini..
Tebrikler
O suleli yurek nasil kizar....??? naime'ye katiliyorum....Kizmak zaaftir...bos vericeksin....colden sana sicacik sevgiler...(50 derece bilmis :-))))
şiir güzel, sen kızgın şule can nasılsın
Sanki bir duygusallığı,'hınç giysileri' altına saklamışsınız.Ama çok yakışmış inanın.
'belki
saniyesi
dakikanın
en fazla bir tebessüm mesafesi
kızgınım sana'
Kizma canim, bos ver! Bak, ben sana sicacik sevgimi gönderdim bile.
Biliyor musun; lutfudur Tanri'nin verebilmek, beklemeden. Sen gönlünü yine de hos tut... O güzel ruhunu esleyecektir bir gün bir baska ruh...Sevgiler.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta