susmak ve unutmak; belki son çare
yapılan yanlışlar oturur kalbe
her şeyi sırtlayıp giderken kabre
göz yaşın sel olsa; kıymeti olmaz
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bir düşünür; 'Affetmek ve unutmak, iyi insanların intikamıdır' demiş.
Susmanın ve unutmanın son çare olduğu tek şey ise aşk olsa gerek ağabey.
Selamlarımla...
susmak ve unutmak; belki son çare
yaptığın yanlışlar oturdu kalbe
her şeyi sırtlayıp giderken kabre
göz yaşın sel olsa; kıymeti olmaz.....
susmak yerine anlamak dinlemek gerek .... çok güzel ve anlamlı bir dörtlük ..
Nasılda güzel anlatmışsınız, yüreginize saglık.
Evet sevgili dostum...Sona anda imanin bile bir degeri yok...Fravun bogulurken Musanin Rabbina iman ettim dedi de..Sayilmadi,,,Kisa ve destanlik tebrikler gönül dolusu selamlar..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta