Kıvılcımlar düşer yavaş yavaş
Yakar yorgunluğumu
Kim bilir nereden gelir
Kaçıncı zamanı yaşar düşlerim
Kaçıncı boyutundayım evrenin
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




ses ses veren yankı olmak, çok iyi....Özgür Bey selamlar...
Şiirin,şairini anımsamadığım ve aklımda kalan,'Yine daldım da kendi düşüme
hasretin kanayışı bitermiş sandım' dizelerini anımsattı.Tebrikler dost...
Pınar
kıvılcımlar düşer de
sonunda külü kalır elinde
yanığında kesilir nefesin.
sevgimle
Düşsün kıvılcımlar, yaksın aşkın yorgunluğunu ne güzel...Kutlarım yüreğini Sevgili Özgür.Sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta