orda yazılı her şey
bir ömrün bitmeyen şarkısı
gözleri vardı onların kirpikleri
ve dokunulmayan sevgileri
birinin dizleri yaralanmış
koşarken bir öğle vakti
kavuşurdu rüzgarın sesine
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




'bendim o geçmişin gelecek hali'
neye nasıl bir teslim ve kabuliyettir bu
?
Enel hak sözünden sonra enel aşk diyen birisi.Büyük bir görev almışsınız.Kolay gelsin.Başarılar dilerim.Selamlar.
Tek kelime ile ENFES.. Tebrikler sevgili Yelda.. Sevgilerimle..
Sana yorum yapacak kadar gelişmedim şiir hakkında...
affet ama yine de finale bittim :(
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta