Bakışını kıskandım,gülüşünü kıskandım,
Öz yavrunu koklayıp öpüşünü kıskandım.
Ben ölseydim ardımdan ağlarmıydı diyerek;
Bir mezara gözyaşı döküşünü kıskandım.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Kıskanç
Bakışını kıskandım,gülüşünü kıskandım,
Öz yavrunu koklayıp öpüşünü kıskandım.
Ben ölseydim ardımdan ağlarmıydı diyerek;
Bir mezara gözyaşı döküşünü kıskandım.
harikaydı özellikle son dize yüreğinize saglık üstadım saygı ve selamlarımla
'Kisakanilmak bir evlattan bile' cok güzel duygular . Yüreginizi ve kaleminizi kutluyorum...Saygilar...Türkan DİNÇER
Çok güzel bir ifade ediş.
Tebrikler.
Kıskanmak:Sevgiliyi sahiplenmektir. Kim istemez ki bu şekilde kıskanılmayı.Çok kısa olmasına rağmen yüzlerce kıtada anlatılabilecek kadar çten ve net anlatmışsın kıskanmayı kutlarım dost kalem
saygılarımla
kısa ,öz ve manidar... tebrik ve sevgiler..
Seven kıskanır... bıcak sırtı gibi fazla sı ....Yüreğinize sağlık şiir tadında kalmanız dileği ile....
Ben ölseydim ardımdan ağlarmıydı diyerek;
Bir mezara gözyaşı döküşünü kıskandım.
sevgi iste bu,saygilar
Kısa ve öz... yüreğinize , kaleminize , sağlık...
Tam Ozanca...Sevgiler ...Mutlu olun. Kıskançlığın olmadığı paylaşımların çok olduğu bir dünyada...
Bakışını kıskandım,gülüşünü kıskandım,
Öz yavrunu koklayıp öpüşünü kıskandım.
Ben ölseydim ardımdan ağlarmıydı diyerek;
Bir mezara gözyaşı döküşünü kıskandım.
..............................
Seven kıskanır...
Az ve öz. Şiir gibi şiir.
Kutlarım
Saygımla
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta