Işıkları dinlenmeye çekildiğinde
Güzel evimizin,
Gece saat on bir ise
Ben karyolamda odamda,
İkinci evladıyım ailemin
Eğitim çağında.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çoğu evde değişen bir şey yok diye düşünüyorum
Bu olumsuzlukların artık yaşanmaması dileğiyle.Güzel bir şiir teşekkürler.Nural 61.
çabuk unutuluyor yaşanan olumsuzluklar.. yeter ki sonumuz hayr olsun.. tebrikler güzel şiirinizi severek okudum.. esenlikle..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta