KIRŞEHİR
Adına bakıp da aldanma yolcum!
Kır değil burası gül şehridir..
Erenler diyârı, pirler ocağı,
Gönüllere dolan nur şehridir…
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Evet bence de
Dostum bak, ben bu adamı tanıyorum. Kendisi benim için çok değerlidir. O beni tanımaz ama ben onu çok iyi tanıyorum. Umarım bir gün tanışırım. Her neyse bunları söylemeye gelmedim. Dostum yorumlarını kendine sakla. Neden dediğini duyar gibiyim. Cevap vereyim öyleyse: senin fikirlerini dinleyecek olsaydı zaten böyle bir şiir yazmazdı. Yorumundan anlıyorum ki şiiri zaten anlayamamışsın. Ruhuna işlememiş. Gerçek bir KIRŞEHİRLİ olduğunu asla düşünmüyorum. Ayrıca her şeyi geç de, sen daha iyisini yaz. HADİ. Seni kim tutuyor dostum? Bu arada sizin de değerli bir insan olduğunuzu düşünüyorum. Saygılar...
Fahri Bey; Toprağının kokusuna kurban olduğum Kırşehir'i çok güzel anlatmışsınız. Tebrikler.
Evet bence de
Cace bey 2 kıta tekrar kullanmışsınız.
Dostum bak, ben bu adamı tanıyorum. Kendisi benim için çok değerlidir. O beni tanımaz ama ben onu çok iyi tanıyorum. Umarım bir gün tanışırım. Her neyse bunları söylemeye gelmedim. Dostum yorumlarını kendine sakla. Neden dediğini duyar gibiyim. Cevap vereyim öyleyse: senin fikirlerini dinleyecek olsaydı zaten böyle bir şiir yazmazdı. Yorumundan anlıyorum ki şiiri zaten anlayamamışsın. Ruhuna işlememiş. Gerçek bir KIRŞEHİRLİ olduğunu asla düşünmüyorum. Ayrıca her şeyi geç de, sen daha iyisini yaz. HADİ. Seni kim tutuyor dostum? Bu arada sizin de değerli bir insan olduğunuzu düşünüyorum. Saygılar...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta