Kimilerinin iyisi kimine göre pek kötü
Kırışmışsa duygular yapılmalı bir ütü
Kiminin sofrasında eksik olmaz kuş sütü
Kimi seçkin görünüp doldurur sadece küpü
Kötü bazen kötüde iyisi habisten'de kötü
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Refik Recep Pelit'i itiraf etmeliyim ki okumakta gecikmişim.Şekil düzgünlüğü ve mana zenginliği bakımından güzel örnekler vermiş.kutluyorum. Vahdet Nafiz AKSU
Refik Recep Pelit'i itiraf etmeliyim ki okumakta gecikmişim.Şekil düzgünlüğü ve mana zenginliği bakımından güzel örnekler vermiş.kutluyorum. Vahdet Nafiz AKSU
Refik Recep Pelit'i itiraf
cok manidar bir siir olmus, dost. Kutlarim
Duygularıma tercuman olmuşsun... (mu desem)... Yine döktürmüşün üstad... Saygılar... Huzur Kalbinden Eksik Olmasın...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta