Beni yüreğime kırgın bırakan herkese,
bir şehre, bir dünyaya..
Bu dünyanın,
tebessümü unutmuş insanlarına,
sözlerini dillerinde
yüreklerin katili olarak besleyenlere...
Bir çocuk gibi yüreğimin elinden tutup,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kırgın olmak ''YILGIN'' olmaktan iyidir. Bi umut var..
Hayır...hiç kendine kızma,darılma,kırılma...Siz en doğru olanını yapmışsınız..Güzel yürekli insanlar,paylaşmayı bilen ve bundan mutlu olan insanlar,ancak bunu yapabilirler...Siz güneşinizin yerini onlara o güneşi çalın demediniz,hırsız oluklarını bilmediniz...Siz kendinize kırılmayın,o hırsızlar utanmalı...güneşiniz yerinde durmalı..Çok güzel yazmışsınız..Değerli sayfa arkadaşım,gerçekten..Kutlarım ..Tam puan.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta