Beni yüreğime kırgın bırakan herkese,
bir şehre, bir dünyaya..
Bu dünyanın,
tebessümü unutmuş insanlarına,
sözlerini dillerinde
yüreklerin katili olarak besleyenlere...
Bir çocuk gibi yüreğimin elinden tutup,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Kırgın olmak ''YILGIN'' olmaktan iyidir. Bi umut var..
Hayır...hiç kendine kızma,darılma,kırılma...Siz en doğru olanını yapmışsınız..Güzel yürekli insanlar,paylaşmayı bilen ve bundan mutlu olan insanlar,ancak bunu yapabilirler...Siz güneşinizin yerini onlara o güneşi çalın demediniz,hırsız oluklarını bilmediniz...Siz kendinize kırılmayın,o hırsızlar utanmalı...güneşiniz yerinde durmalı..Çok güzel yazmışsınız..Değerli sayfa arkadaşım,gerçekten..Kutlarım ..Tam puan.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta