Ona öyle kırgınım ki,
Sebebini biliyordu,
Beni aşka mahkum etti,
Çekti gitti, vurdu gitti,
Söylesem gelirmiydi,
Şu yüreğimi severmiydi,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ayrılıklar hep hüzün versede yeni bir ilhamın başlangıcı oluyor!
Yeniden doğmanın mutluluğunun habercisi olarakta kabul etmeli derken ..!Yüreğinize sağlık kutluyorum.
saygılarımla
ömer faruk
Ona öyle kırgınım ki,
Sebebini biliyordu,
Beni aşka mahkum etti,
Çekti gitti, vurdu gitti,
Söylesem gelirmiydi,
Şu yüreğimi severmiydi,
Katlanmak zordu aşka,
Karşı koymak imkansız.
Yandım yandım tutuştum,
Sönmedi hiç alevim,
Soldu soldu gözlerim,
Olmadı başka özlemim.......HARİKAAAA TAM PUAN SAYILARIMLA YILDIRIM ŞİMŞEK
bi dene istersen şairim...bi çağır bakalım ;ama korkmamalısın havlamasından gurur köpeğinin...üstüne gitmelisin...azıcık olsun bir fedakarlık göstermelisin...şu var ki yüreğe ilk konan kuşun verdiği heyecanı ve sevgiyi başka hiç bir şey vermiyor...bu yüzden olsa gerek ki uçup gitdse de o kuş beklemeli insan...ya bir gece ansızın pencerene konuverirse...onu beklemek ve gelirse şayet onunla devam etmek hayata ne kadar güzel de olsa yeni bir kuştan daha iyi sanırım...ayrılık acısını hüzünle işlemişsin...yüreğine sağlık..umudun kaybolmasın...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta