Geldi mi sanıyorsun beklenen tren.
Geçmiyor an ve zaman artık...
Öyle bir kokuyor ki hatıralar;
İçinde buruğum.
Yağmurun bıraktığı izler var yüreğimde.
Gözümden akan yaş değil ki...
Silkinerek başlıyorum doğan güne.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çok güzel bir şiir,kutluyorum.
Çok içten.
Geldi mi sanıyorsun beklene tren
beklenen tren olacaktı sanırım klavye hatası olmuş gibi şiir güzeldi
Turhan Toy
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta