Kiracı
Köyde ırgat dediler ona,
Şehirde işçi.
Mahallede ise
“Kiracı” oldu
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hepimiz bu dünyada fani ve kiracıyız Erdem bey kardeşim. Çünkü dünyadaki ve kainattaki her bir şey Allah'ın mülkü ve memlüküdür. Allah bunların bir kısmını bazı insanlara emanet verirken, bir kısım insanları da bunlardan mahrum eder ki onları bu şekilde deneyip sınasın. Bazen de bidayette vermediklerini hayalarının son deminde verir ve onları o şekilde dener. Yani varlık da yokluk ta birer imtihandır vesselam. Ne mutlu verilene şükredip verilmeyene sabreden bahtiyar kullara.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta