Hayatın her safhasında sol yanını acıtanlar hep en yakınındakiler olacak.
O an hiç geçmeyecek sandığın acıların seni olgunlaştıracak.
Ve “kendimi neden bu kadar y ı p r a t m ı ş ı m” diye sorduğunda.
Artık olgunluk son bulmuş ama içten içe de çürümeye başlamış olacaksın.
Herkesin derdine çözüm bulmaya gayret ederken, hüzünlerinden açan çiçeklerle yine renklendireceksin etrafı.
Ve yine hercailere su taşıyacak gözpınarların.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta