Yazmak Sevdası 1960
KİBİR
Kibir! ...
Kendini beğenmek, üstün görmek bilinmiş,
Büyüklenme ve azamet, aynısı denmiş,
Mağrur veya mütekebbir de denilirmiş,
Böbürlenme, büyüklenme adıdır KİBİR...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Abicigim Siirlerini hayranlikla Okuyorum her seferinde o kadar güzel yaziyorsunki.
Her biri birer cevher degerinde.
Hayat dersi veriyorsun.
Kalemin dilerim hic ama hic susmaz Abim
Yüregin dert görmesin insallah
Öyle habis bir duygudur ki kibir,
Bir ağaç kurdu gibi içini yer bitirir,
......
Rabbim kibri kalbinden atamayanlara yardımcı olsun.Kalplerine Rasulullah ahlakı versin.
...
Bu manidar şiirin için sonsuz teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum.
Kendini dev sanan nice cüce var şair,
Bilmezler ki onlar,
onlar şeytanın eseridir,
Her dem şeytana hizmet etmektedir...
Karanlık,
ışığın olmadığı yerde ne kadar korkutucu ne kadar haşmetlidir,
Ama güneş doğmaya görsün şair,
o heybetli,
o haşmetli,
o korkutucu geceden gündüze ne kalabilir ?
Tebrikler şair..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta