Ortada bir deniz
Yemeyenler kereviz
Biz yiyenleri
Çok severiz
Onlara banka satarız
Batırsın diye
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ortada bir deniz
Yemeyenler kereviz
Biz yiyenleri
Çok severiz
____ Öyle büyük bir denizmiş ki hala kurutamadılar..günü yansıtan anlamlı şiirinizi ve sizi kutlarım..kaleminiz daim olsun..+10
saygılar
En iyi kılıfı biz dikeriz
Minare görünmesin diye
Bakliyata destek oluruz
Nohut, mercimek sürünmesin diye
----Hocam bu çok hoş ve güncel şiirinizi ve sizi kutlarım saygılar sunarım başka bir şiirde bulaşmak dileği ile sevgiyle kalın sağlıcakla kalın .
Etkili bir şiir.Kutlarım Yusuf Bey,şükranlarımı sunarım.
Tanık şiirin şairine saygılar sunuyorum...
vallahi bayıldım, süper güzel bir taşlama olmuş, yürekten kutluyorum sevgili Yusuf bey..
Çok güze bir taşlama.Yüreğinize sağlık. Rahmetli Aziz Nesin'in taşlamalarını anımsattı şiiriniz. Gönülden kutluyorum:) Saygılar.
( Ant +10)
Sitemler dizelere sığmamış taşmış, size
yürekten alkış.
Saygı öncelikli sevgilerimle......
İNCİ GERMENLİLER
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta