Yezit ölmedi ey dost, yezitler kol geziyor,
Mü-mini müslümanı canından bezdiriyor.
İşte Afgan dağları, patlayan bombalarla,
Tarihi kerbelaya, bin rahmet okutuyor.
Irak farklımı sanki, Necef’ten Kerbela’dan,
Yezidin neyi fazla, çağdaş nemrut Saddamdan.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu akşam bu şiirinizle misafirimsiniz
Aziz dost
Tebrik ve teşekkürler.
Anlamlı ve bir okadar güzel sözleri ifade etmişiniz şiirinizde ..şirinizi ve sizi yüreken kutlarım..yüreğinize sağlık..kalemin daimi ilhamın bol olsun..sevgi saygılar..
yezitler karunla harun zamanından beri devam ediyor. kıyamete kadar da devam edecektir. kutlarım kaleminizi. selamlarımla
Güzel.. güçlü bir anlatım
son derece başarılı birikimlerinizi
gün ışığında okuyucusula buluşturmanız
mükemmelin üstünde .
okuyupda kutlamamak elde değil
yürekten yüreğini kutlarım
yeni paylaşımlarda buluşmak üzere
yine beklerimin
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta