KENDİNi
Avuttum sanırsın, avunursun
Sevildim sanıp, sevinirsin
Umudum deyip sarılırsın
Yanlışı yanlışla tutarsın
Aşık olursan
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Avuttum sanırsın, avunursun
Sevildim sanıp, sevinirsin
Umudum deyip sarılırsın
Yanlışı yanlışla tutarsın
Aşık olursan
Akıl uçar, fikir kaçar
Yalnız yapa yalınız
Bir ben bir o
Dersin
Yaşamı güzel anlatmışsınız dizelerde. Bir var bir yokoluştır hayat. Acısıyla, tatlısıyla yine de güzel yaşamak. Yüreğinize sağlık efendim. Saygılar.
son derece başarılı birikimlerinizi
gün ışığında okuyucusula buluşturmanız
mükemmelin üstünde .
okuyupda kutlamamak elde değil
yürekten yüreğini kutlarım
yeni paylaşımlarda buluşmak üzere
yine beklerimin
güzel bir sorgulama idi, tebriklerimle dost
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta