Aşığa bir saz gerek.
Yiğide bir öz gerek.
Kör yılanla döğüşme
Yesin seni engerek
(Kuşadası 1993)
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Aşığa bir saz gerek.
Yiğide bir öz gerek.
Kör yılanla döğüşme
Yesin seni engerek
Şahane bir dörtlük, nasihat dolu, ata sözü gibi kutlarım sizi.
Çok şirin ayrıca bu şiirlere yapılmış tek tük yorum koca bir haksızlık, demek ki gözden kaçıyorsunuz kalabalıkta.
Üstadım..
Sayfanızda olmaktan ve şiir sofranızdaki nimetlerden
ziyadesiyle nasibimi almaktan çok çok bahtiyarım..
Biri birlerinden mükemmel şiirler okumak gecemin
en güzel anları oldu teşekkürler vede TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yunus karaçöp
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta