MUTLULUK
boşuna arama bulamazsın
Romanya’da,Hollanda’da.Tiran’da
ne gezersin boş yere
Şam,Musul,iran’da
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ne ararsan sende ara.
Bulursan bir ara
Sakın bırakma onu
Kendine sakla.
Herşey zaten bizle başlar bizle biter.
Şiirinizi kutlar saygılar sunarım.
onu sen kendinde ara
bul içinde
yanı başında
bitiverir bir anda.
DOğru söze ne denir ki. Mutluluk içimizdedir aslında..Mutlu olmaya bağlı.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta