Kendimle ben
Bir salaş sokaktaki kahvehanede
En köpüklüsünden bir kahve ısmarladım kendime...
Bir kahvenin kırk yıl hatrına
Kırmam artık gönlümü bundan böyle
Yaşasın aşkın türlü türü
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kısa güzel ve afiyet olsun yalnızlık
Ehh.. Fena değil. Şiir sayılabilir Çingül hanım.
Çin şiire de bulaşmış zaar. :)
kırmayın gönlünüzü gülçin hanım.. kendimizden değerli neyimiz var ki.. kaleminize sağlık..
Bir ben var bende benden içeriyi arayınca yanaktaki ben olarak dışarı çıktım. Esenlikler dileklerimle...
Çok beğendim
O güzel kurgusu ve yumuşacık uslubuyla kısacık ta olsa aşka dair duyguların çok güzel dile geldiği okunması hoş bir şiirdi..
Kaleminize yüreğinize sağlık Gülçin hanım..Canı gönülden kutluyorum..
Selamlar..saygılar..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta