Benim yaşam felsefemdir kendimi sevmek, bilirim ki kendini seven herkesi sever.
Herkes dediğim yanıltmasın, öyle çölü çöpü değil, "Kendi" olmayı başarmış ki, bu uzun yıllar ister, özveri fedakarlık zorluk, dağları taşımak ister omuzlarında. Yaşamlara dokunmuş olabilmek ister. Gerektiğinde gemileri yakmak bazende sadece susup uzaklaşmayı bilmek ister.
Her kötülüğün ardından bahanesi geleceğini bilmek ister.
Bugün yaptığının iyisiyle kötüsüyle birgün mutlaka karşına çıkacağını bilmek ister. Bir kez yapanın bir daha yapacağını tecrübe etmiş olmak ister. Ve tüm bunlarla dimdik durabilmek, gülümseyebilmek ister. Dedim ya öyle herkesi değil "Kendi" olan herkesi sever.🙂 Hayırlı sabahlar olsun.
Reyhan Kilim Aktaş ⚓️
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




"İNSANLARIN EN HAYIRLISI, İNSANLARA(MADDİ, MANEVİ) FAYDALI/HAYIRLI OLANDIR." -Hadis-i şerif meali-
"BEN KENDİMİ BEĞENMİYORUM VE BENİ BEĞENENLERİ DE BEĞENMİYORUM." -Kelam-ı kibar-
"KİMİN HİMMETİ MİLLETİ İSE, O TEK BAŞINA KÜÇÜK BİR MİLLETTİR." -Kelam-ı kibar-
Hayırlı muhabbetler Reyhan hanım.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta