İçimi acıtan aşk yarası geçti mi yoksa
Kendimim her yaşanmışlık sonrasında
Daha bir fazla seviyorum hayatı
Yazı, kışı, son baharı
Bekliyorum kış rüzgarında ilk baharı
Güz vurmuyor beni incitmiyor gamlı bir küskünlükle
Yanmıyor içim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




'Dünyayı, hülyayı, geleceği
Karıncayı, atlı karıncayı
Kestane şekeriyle tatlanan dudağımı
Seviyorum kendimi
Kendim olunca.'
//
insanın kendiyle barışık olması kadar güzel başka ne olabilir ki,seven gönlüne sağlık,kutlarım sevgiler...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta