Kemal Kabcık Şiirleri - Şair Kemal Kabcık

Kemal Kabcık

Bir Nakarat Olsun İnşallah; O Dost Tebessüm İçin Adanmışlıklarınız! .

Kime ait olduğumuzu; sizin paylaşıma sunduğunuz şiir ile öğrendim;
Topraklar kazanmaya değil, gönüllere adanmaları öğrendik sizinle! .
Bir şiirinizdi o gönüllere verdiğiniz değer anlatısı, inşallah ezgisi ola! .
Bir ezginin kalbe inen akışında, sizin nefesinizin sesini duyabilmek! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

SANAT ve de İNSAN; ONUN NUTKU ile DAİMA İLERİDE! .

Hayat; Devam Etti, Devam Edecek Yine; Ey Dostum! .
Sanmayın Ki Aşklara Küstüm, Sanmayın Ki Unuttum! .
Bir Nefesi: Gönül Dağında; Gönüllere Bağ Oluyor! .
Kenetledin Hayata ve Devam Ediyor; Aşk-i Nutkun! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

BEN; BENLİĞİ UNUTMUŞUM, SEN; SENLİĞİ Ve BİRİZ YOLDA! .

“BEN MERKEZ” YOKUŞA SÜRER KENDİNİ, ZULMEDER KENDİNE! .
“BİZ MERKEZ” DOSTA ADANIR ve DOST YETİŞİR VAKTİ İLE! .
NE DESTANLAR YAŞANDI ANADOLU KÜLTÜRÜ İÇERİSİNDE BAK! .
YİNE YENİLENEN İNSAN; AZMİN YÜRÜYÜŞÜNDE NEFES VERİR! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Ben Bir Öğrenciyim! . Ciddiyetimle; Eğitimin Kazanımı! .

Ciddi Anlamda, Olgunluğunu Yaşayan Mutluluklarım İçin;
Hayatı Ciddiye Alabilmeli ve Eğitimi: Ciddiye Almalı! .
Her Bir Duyarlı Öğretmenimiz; Ciddiyetiyle: Eğitimde! .
Ciddi Olmalı ve Öğrenciliğimi; Ciddiyet ile Korumalı! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

KADERİMİ OKUMAYA ÇABALIYORUM; BİR SANİYE SONRASINI BİLE KESTİREMİYORUM: BEN! .

Belki; TER ATAN BİR YALNIZLIK OLACAKSIN AŞKLARA: TANI KENDİNİ, TANI BENDİNİ! .
Belki BİRLİK İÇİN UZLAŞTIRAN OLACAKSIN: TANI DOSTUNU, ADAN DOSTLUĞA SANATLA! .
Belki BEDENEN ÇALIŞMANIN NEFERİ OLACAKSIN: ALACAĞINI DEĞİL, VERDİĞİNİ DÜŞÜN! .
YALNIZLIĞIN TERİ İSEN; EMEKÇİYİ DÜŞÜN, EMEĞİ MUHAFAZADAKİ DOSTLUĞU DA DÜŞÜN! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Başarıya Dair İmkanlarını Fark Et! .

Kendi düşüncenin başarısına odaklı kalırsan; hayatın sana sunduğu bazı başarıları fark edemezsin! Kendini de fark et, hayatı da fark et sen!

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Ölüm Sıcak Nefesini Ense Kökünde Hisseden; Şu An Yine İyilin İzindeydi! .
Ben Sanki Ecelime Susamışım Gibi, Belalara Yürürüm Doğru Ölüm Adına! .

Ben nasıl çalıştığımı anlatacağım ve kendini bilmez kürt amelesi;
Benden daha iştahlı çalışacak ve hiçbir şey olmamış gibi aşkla! .
Ben 8 saatlik ücretlendirmemle her işe kölelik yaparken aşk ile;

Devamını Oku
Kemal Kabcık

"YALNIZLIK" Adlı Romandan:

Yanıbaşında doğrulduktan sonra çok geçmeden canlı, rengarenk çiçekler verecek olan muntazam fidelerle bezenmiş tarha iftiharla baktı; kendisinden o kadar geçmiti ki / Sesini arkasında işitince / başarısından ve duyduğu hazdan ötürü hala ışıl ışıl olan çehresini / çevirdi / "Bir bilsen, o kadar güzel vakit geçirdim ki! . / Petunyaları seyrettim, kendim de onları dikilmesine yardım ettim. Şimdi onları sulamak lazım. Sulamazsak kururlar! ." / "Bir dakikacık daha bekleyip onların sulanmasını da göreyim, ne olur? ." / Sevincinden ellerini çırptı. { Kitap Yazarı: A.J. CRONIN } (05.12.2012 03:15)

Devamını Oku
Kemal Kabcık

ŞÜKÜR OLSUN: HELALİMİN UĞRUNA; EVLAT SEVGİSİ İÇİN BİR SÖZ VAR! .

Âlemlerin Rabbi Olan Allah’ımızın Emriyle, Evlenebilirsem Eğer;
Helalimin Nasibini Aramam Gereklidir, Aşklarımızın İçerisinde! .
Evladımız Olursa Eğer, Evladıma, Öğüt Olarak Verebileceğim Söz;
“Oku, Sende Helalinin Nasibini Ara Evlat” Demek Olur İnşallah! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

KUCAKLAŞMANIN SICAKLIĞINI TATMIŞ İSEM BEN; NASIL AYRI DÜŞERİM AŞKLARIMLA BEN! .

Ben; ANNEME, BABAMA ve HELALİNDEN YARİME; ŞİİR YAZMALARIMI ÇOK ÇOK SEVİYORUM! .
NE ANNEME DOYABİLİRİM, NE DE BABAMA! . Ve NE DE HELALİNDEN YARİME DOYABİLİRİM! .
KUCAKLAMAKTAN YORGUN MU DÜŞERİM SANDINIZ; Bak Tek Mısrada; Üçü Bir Yerde Aşk! .
DOYAMAM BEN SEVDAYA; KUCAKLAŞMAK İÇİN AŞKLA: Ömrüme Ömür Dilerim AŞKLAR İÇİN! .

Devamını Oku