Kemal Kabcık Şiirleri - Şair Kemal Kabcık

Kemal Kabcık

Her Türlü Kitabı Okumaya Çabala ve Sevgisiz Bırakma Kitaplarımızı, İnan! .

Okuyabileceğin bir kitaba sahipsen ve kalabalıklardan sıyrılabilmişsen eğer;
Yalnızlığa en iyi ilaç kitaplardır ve hayra yorarak okumalı bütün kitaplarımızı! .
Var oluş meselesini çaözümleyebilmek için batı edebiyatı okumaya çalıştım! .
Kitapçımın tavsiyesi üzerine, Türk Edebiyatı üzerine yoğunlaştım şu an için! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Vakit Var, İnsan Var ve KAZANAN YİNE ANADOLU OLACAK! .

Odasının dört duvarıyla barışık olan, bir yalnızlığı vardı onun da! . Şikayetsiz, yalnızlığını verimli kılacak arayışlar içerisindeydi! . Bir kitap ile yalnızlığı verimli kılmak çok güzeldi, fakat insan, sarf ettiği sözler ve gerçekleştirdiği davranışlarla kendi gibi olmalıydı ve kitap anlatılarının ötesine geçerek, insan kendi hayalini yaşayabilmeliydi azim göstererek! . Payına düşen yalnızlık, onun istediği değildi, kader onu yalnız bırakmıştı! . Oysa bir gönle girerek, sevmek ve sevilmek isteğinde olan idi, herkes insan gibi! . Bir yalnızlığı vardı ve yalnızlığını şafağa taşıyacaktı yine azimle! . Şafak vaktinin umudu, bin bir hayal sunuyordu insana, cömertlik içerisinde! . Önemli olan akşam vaktine kadar bin bir umudu yitirmemek ve bin bir umut ile hayatın sürekliliğinde,hayatını doya doya yaşayabilmekti! . Şafak vakti umutla dolan kalbi, ebediyet için muhafaza edebilmeli ve insan daima pozitif olabilmeli idi! . Vesveselere kapılmamalı ve insan başarının ince ayrıntılarını düşünebildikçe, niçin ziyana uğrasındı ki? . Dört duvar arasında, kalbimizi geniş bırakabilmişsek sevgiye ve insan varlığına, insan niçin tedirginlik yaşasındı ki? . Her şey yerli yerinde ve başarı, belki de tek adım yeterli olacak kadar kolaydı! . Önemli olan meselemizin özüne inebilmek; ANADOLU TEBESSÜMÜNÜN DAİMİLİĞİ İÇİN! . Çok şükür; BUGÜN YİNE ANADOLU TEBESSÜMÜNÜN DAİMİLİĞİ İÇİN: SAYGIDEĞER ÖĞRETMENLERİMİZİN PEŞİNDE İZ SÜRME ÇABASINDA OLAN, BİR AZİMLEYİZ! . SEN ÇOK YAŞA EY ANADOLU veSİZLER ÇOK YAŞAYIN EY ANADOLU DOSTLUKLARI! . { Kaleme Alan: Kemal KABCIK - ANTALYA - 06.12.2012 05:09 }

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Bilgi Hakkıyla Paylaşılınca; Umut ve Huzuru: DAİMA ANADOLU KAZANIR! .

Bir kabiliyeti motive edecek gücün var ise eğer ki; paylaştığın senin kardeş! .
Bencilliklerden kurtuluşa ererek; kendin için istediğin başarı ne ise kardeş:
Önce dostluğun tebessümüne, Anadolu Kültürü Öncülerine dileyebilmelisin! .
Yetmiş beş milyonluk bir bütünüz ve bütünlük paylaşımla muhafaza ediliyor! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Büyüğünü Tanımak: Kendini Bilmenin Adımında; En Kolay Başarı Yolu! .

Büyüğümüzü tanısak ve kendimizi bilsek; gerçek başarı bu değil mi? .
Hak olanı, hak sahibi insana versek! . Umudu geleceğe taşıyabilsek! .
Ben; önce büyüğümüzü tanımaya çabaladım, sınırlarımı bileyim diye! .
Şimdi haddimi bilerek adım atmaya çabalıyorum! Bir adım gerideyim! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Okumak; Yurdumuz İnsanlarının, Menfaatine Yarayacak, Düşünce Arayışı İçersinde Olmalıdır! .
= 000.000.267 =
Kaleme Almak; Yurdumuz İnsanlarının, Huzur ve Umudunu Daimi Kılma Arayışında Olmalıdır! .

Her Bir Öğrenci; Öğretmeninin Cömert Paylaşımında; Bir Çiçeğe De Sevgi Duymalıdır! .
= II =

Devamını Oku
Kemal Kabcık

HER DURUMA MÜDAHALE EDEBİLECEK; BİR KUDRETTİR O! . Ve SEVGİNİN GÜCÜNE İNANAN KALPTİR! .

VATAN SATHI GÜVENLİĞİ İÇİN; BİR SIZI GİRİP KALBİNE: SIZILARINA DERMAN ARADIN MI HİÇ? .
“NEŞTERLİ-NEŞTERSİZ HER DURUMA MÜDAHALE EDİLİR! ” Diyen, HAKİKAT DOSTU ARADIN MI HİÇ? .
BİR UMUT DOĞUP KALBİNDE; ŞU VATAN SATHINA HATIRAM OLSUN, DEDİĞİN, AŞKIN OLDU MU HİÇ? .
SUSUYORA; ASALETİNDEN! . KONUŞUYORSA; CÖMERTLİĞİNDEN! . ŞU AN NE SÖYLENEBİLİR AŞKLARA? .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

05 Aralık 2012 Çarşamba 09:54:17

“YALNIZLIK” Adlı Romandan:

Görür görmez derhal heyecanlanıvermişti! . / Hayatında ilk defa olarak bu kadar derin bir his ve heyecan duymuştu! . / Gittikçe olgunlaşan güzelliğinin tesirinden kendisini kurtaramayarak tekrar geri dönmüştü! . / Yapayanlız kalmıştı! . / Sonra ne olmuştu? . / Düşünüyordu: kalbindeki aşkı ispat için elinden geleni yapmıştı. Bunu Allah da biliyordu… / Ondan daha derin bir muhabbet besleyemezdi! . / Rahat bir hayat yaşatmaya çalışmış, ona okuması için kitaplar seçip vermiş, onu çiçeklere garketmiş, kimlerle tanışıp ahbaplık etmesi gerektiği hususunda ona tavsiyelerde bulunmuş, / hiç ayrılmamış, gece gündüz onunla beraber olmuştu! . / Onun inanmak bile istemediği kadar sessizdi, her gün de biraz daha uzun süren sessizliklere gömülüyordu / kendisi konuşmaktan hoşlandığı için / bu sükutu pek rahatsız etmiyordu! . { Kitap Yazarı: A.J. CRONIN } (05 Aralık 2012 Çarşamba 10:05:21 }

Devamını Oku
Kemal Kabcık

05 Aralık 2012 Çarşamba 16:05:32

“YALNIZLIK” Adlı Romandan:

“Bazan biraz da kendimin olmak istiyorum! .” / Memleket hasreti mi çekiyordu? . Bu ihtimal üzerine yürüttüğü düşünceler bazan yüreğine su serpiyor / bir nebze melhem oluyordu! . / Nihayet fevkalade bir izin koparmağa muvaffak olduğu vakit / hiç olmazsa bir müddet için kendisinden ayrı yaşaması lazım geldiğini söylemişti! . / Tekrar normal hale gelebilmek için, birkaç ay yalnız kalmağa ihtiyacı olduğunu ilave etmişti! . { Kitap Yazarı: A.J. CRONIN } (05 Aralık 2012 Çarşamba 16:11:55)

Devamını Oku
Kemal Kabcık

06 Aralık 2012 Perşembe 07:14:57

“YALNIZLIK” Adlı Romandan:

O gün saat üç buçukta / yola koyuldular! . / Büyük bir sevinç içindeydi! . / Anlayışlı ve / neşesini hoş görüyormuş! . / Boyun eğmiş oluyordu! . / Dar sokakları geçerek / hakikaten etrafı tahta perdeyle çevrili bir sahaydı! . / Oldukça anlayışlı bir tavırla / kendisini / ön sırasına doğru sürüklemesine razı oldu! . / Sahaya bakan / tahta bir sıra idi! . / Bir adam çizgilerin üzerinden bir daha geçerek tazeliyordu! . / Erken gelmişlerdi / çoğu genç adamlar ve delikanlılardı! . / Kısa bir zaman zarfında bütün sıralar / her tarafı hareket edip duran, kımıldayan beşeri varlıklarla dolmuştu! . { Kitap Yazarı: A.J. CRONIN } (06 Aralık 2012 Perşembe 07:22:07)

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Peşinde iz sürmeye çabaladığımız sağgıdeğer öğretmenlerimizin takdirinden uzağa düşer isek eğer ki, gerçek manada, Anadolu'ya ait olamamanın vereceği, sıkıntı veren ve acı veren bir yalnızlığa gömülüveririz! . Sıkıntı ve acılara; ÖĞRETMENLERİMİZDEN TAKDİR KAZANAN ARAYIŞLARIMIZ OLMALI ve ÖĞRETMENLERİMİZİN TAKDİRİ ile ANADOLU KÜLTÜRÜ ZENGİNLİĞİNDE, KENDİMİZE ÖZGÜ KONUMUMUZU MUHAFAZA EDEBİLECEĞİMİZE, YÜREKTEN İNANÇ BESLEYEBİLMELİYİZ! . Sakinliğimiz ile değerlendirilen kitap anlatıları; ANADOLU KÜLTÜRÜ ESASLARINA GÖRE DEĞERLENDİRİLEBİLMELİ ve ANADOLU İÇİN YARINLARA UMUT BİRİKTİREBİLMELİ, ANADOLU'YA GÖNÜL VEREN DUYARLI AŞIKLAR ile! . AŞIKLARI ile BİR BÜTÜNLÜK İÇİNDE OLAN ANADOLU'YA; HUZUR ve UMUT YAKIŞIR! . DOSTLUĞUN TEBESSÜMÜ DAİMİ OLUVERSİN İNŞALLAH ANADOLU KÜLTÜRÜ BÜTÜNLÜĞÜNÜN ZENGİNLİĞİ ile YİNE İNŞALLAH ve YİNE MAŞALLAH! . GERİSİ GELECEK YİNE İNŞALLAH; ANADOLU AŞIKLARININ AZİMLİ ÇABALARI ile! . SEVENLERİNİZİ TAKDİRSİZ BIRAKMAYIN EY ANADOLU SEVDALI, DOST TEBESSÜM SAHİBİ, AZİMLİ DUYARLILIKLARA ÖRNEK OLARAK ALMAYA ÇABALADIĞIMIZ, SAYGIDEĞER ÖĞRETMENLERİMİZ! . SAYGILARIMLA! . TEŞEKKÜRLER! . İYİ Kİ VARSIN EĞİTİM ve İYİ Kİ VAR SAYGIDEĞER ÖĞRETMENLERİMİZ! . DAİMA İLERİ ADIM EĞİTİM ÇİZGİSİ ile DAİMA ANADOLU İÇİN! . { Kaleme Alan: Kemal KABCIK - ANTALYA - 06.12.2012 07:39 }

Devamını Oku